با سلام
در این وبلاگ سعی می کنم در خصوص مسائل بانکی و همچنین اشعار شاعر نامی آذربایجان " شهریار " مطالبی را ارائه نمایم . امیدوارم مورد پسند دوستان قرار بگیره .
در همایش ملی بزرگان رضايت مندي مشتري انتخاب شد؛ موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر برترین موسسه مالی در رضایت مندی مشتری
موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر در همايش ملي بزرگان رضايت مندي مشتري كه مورخ 9 ديماه 1390 در مركز همايش هاي بين المللي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران برگزار شد، موفق به اخذ رتبه برتر وتنديس زرین، در بين شركت هاي برتر ايران شد.
به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر،اين همايش با حضور بيش از700 نفر از مديران منتخب بخش دولتي و خصوصي از سراسر كشور، با هدف معرفي و قدرداني از مجموعه ها و شركت هايي كه با اعمال مديريت كارآمد، افزايش توان بهره وري، خدمات پس از فروش مناسب در راستاي مشتري مداري و احترام به حقوق مصرف كنندگان و مشتریان گام بر میدارند، برگزار شد.
این گزارش می افزاید: موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر نيز به عنوان يكي از شرکت های منتخب كه داراي مديران توانمند و مشتريمدار است، از جمله موسسات برتر در اين حوزه بود كه با دريافت تنديس اين همايش ملي بار ديگر برتر بودن خود را در بين موسسات مالی مختلف و توانمند سراسر كشور به اثبات رساند.
این گزارش میافزاید: در همایش ملی بزرگان رضایت مندی مشتری که با حضور رئیس کمیسیون تحول اقتصادی مجلس، رئیس شورای ملی رقابت، مشاور وزیر تعاون و حضور جمع کثیری از روسا و مدیرانعامل سازمانها و شرکتهای معتبر کشور برگزار گردید، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر حضوری فعال داشتند.
بنابراین گزارش در همایش یاد شده، دکتر جمشید پژویان، رئیس شورا و مرکز ملی رقابت؛ علیرضا خجسته پور، مشاور وزیر تعاون و حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم، عضو شورای عالی پول و اعتبار و رئیس کمیسیون تحول اقتصادی مجلس، پیرامون مشتری مداری و جلب رضایت مشتری، رقابت در بازار و انحصارات، فضای کسب و کار، بازاریابی اجتماعی، آموزش مسائل دینی کسب و کار و بیماری های رایج در بازار کار مطالبی را بیان کردند. بر اساس این گزارش، اکبر صفاتیمسوول اداره تبلیغات و اطلاع رسانی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر به نمایندگی از طرف مدیر عامل این موسسه، تندیس زرین برترین موسسه مالی در حوزه رضایت مندی مشتری را از حجت الاسلام والمسلمین دکتر مصباحی مقدم عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون طرح تحول اقتصادی دریافت نمود.
همچنین در حاشيه اين همايش، نمايشگاهي با هدف ارائه آخرين دستاورد هاي مجموعه هاي مشتري مدار و پاسخگو و امكان تعامل و مذاكرات تجاري شركت هاي داخلي جهت هدايت ظرفيت ها و قابليت هاي داخلي به سمت بازارهاي همجوار و بين المللي بر پا بود. گفتني است، معرفی و قدردانی از مجموعه ها و شرکتهایی که با اعمال مدیریت کارآمد،افزایش توان بهره وری،خدمات پس از فروش مناسب در راستای مشتری محوری و احترام به حقوق مصرف کنندگان گامی بس سترگ نهاده اند، ایجاد بستری مناسب جهت شناخت شاخص های نوین مشتری مداری و تاثیرات آن در افزایش فروش و نیز امکان تعامل مستقیم بین مدیران ارشد مجموعه های موفق جهت بهره مندی از منافع مشترک اقتصادی و اعتباری، برگزاری نمایشگاه تخصصی در حاشیه همایش که به ارائه آخرین دستاوردهای مجموعه های مشتری مدار و پاسخگو می پردازد و در نهایت امکان تعامل و مذاکرات تجاری شرکتهای داخلی با یکدیگر در جهت هدایت مناسب ظرفیت ها و قابلیتهای داخلی به سمت بازارهای همجوار و بین المللی از اهداف برگزاری این همایش عنوان شده است.
این همایش با مشارکت سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی و گروه بین الملل پیشگامان در مورخ 9 ديماه 1390و در مركز همايش هاي بين المللي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران برگزار شد.
تبادل
لینک هوشمندبرای تبادل
لینک ابتدا ما
را با عنوان
جوانان خیر - شانلی
سهندیم
و آدرس
jkhtabriz.LXB.ir لینک
نمایید سپس
مشخصات لینک
خود را در زیر
نوشته . در صورت
وجود لینک ما در
سایت شما
لینکتان به طور
خودکار در سایت
ما قرار میگیرد.